mandag den 5. september 2011

Update

Hej dudes!

Jeg har lige brugt mit frimodul på at fråde burgerking og købe en elefant fra tiger. OG Red Hot Chili Peppers nye album! Rart.

Nu sidder jeg og overhører Poul Borre i almen sprogforståelse. Og overvejer hvor nice det er at jeg kun skal have 2 moduler på onsdag. desværre kan jeg ikke tage hjem, fordi jeg skal til bas klokken 16, og til sammenspil igen om aftenen.... Så jeg har brug for et sted at chille i et par timer folks (:

Her er noget at tygge på

4 kommentarer:

  1. Misunder dit nye album!
    Hvis du keder dig, så feel fri til at sende mig musikfilerne :D

    SvarSlet
  2. Du kan bare downloade dem fra youtube (;
    rhcp har fans worldwide så et stjålet album fra eller til gør ikke rigtig nogen forskel når der findes så mange dedikerede fans som jeg, der hellere vil eje albummet :D

    SvarSlet
  3. ^^ hvad med at købe albummet, i stedet for at nasse dig til det ;)

    SvarSlet
  4. Ham Povl er en fræk fyr, sys du ikke? :b

    SvarSlet