fredag den 4. november 2011

J-dag

idag er første dag i 2 uger jeg kan tage direkte hjem efter skole. og så er det j-dag, ironisk. jeg vælger så at tilbringe j-dag i min yndlingslænestol foran brændeovnen, med en god bog, så må jeg bekymre mig om de to matematik-afleveringer jeg har for, på et andet tidspunkt (:

Jeg er rigtig glad for tiden! og det er mærkeligt, jeg burde føle mig stresset med både arbejde, lektier, knallertundervisning (ja jeg tager knallertkørekort som 17-årig), og masser af musikundervisning. Jeg er ret stolt over at jeg formår at jonglere med det hele uden at bryde sammen, men det er måske bare mig (klap dig selv på skulderen). nu vil jeg forsøge at koncentrere mig om engelsk grammatik, og derefter overgive mig til facebook. 11:11 forresten!

Peace out

2 kommentarer:

  1. YES! Line B som scooterchick! hæhæ.
    miss u

    SvarSlet
  2. jeg savner også dig :(
    men ja, bussen til og fra mit arbejde passer utroligt dårligt, så jeg skal have en scooter :D

    SvarSlet