søndag den 3. april 2011

Irriterende drømme!

Jeg elsker bare når mine drømme ikke giver mening.
- eller noget.


Jeg havde bare den mærkeligste drøm i nat - som om det er noget nyt. Men i hvert fald, jeg var på min efterskole (FLE) og alle gik rundt i kjoler lavet af vafler. ja, også drengene!
så jeg gik ud i køkkenet for selv at lave nogen, men ingenting stod hvor det plejede, så jeg brugte vildt lang tid på at finde en øse til dejen. Da jeg endelig havde lavet en - løjerligt lille - vaffel. kunne jeg ikke finde sukkeret, så jeg spurgte en dude der pludselig dukkede op ved siden af mig om han ville give mig det, men det eneste jeg fik var sødemiddelstabletter i en saltbøsse? Hurra for weird drømme - vafler med sødemiddel smager (åbenbart) IKKE godt!



Peace out folks

Ingen kommentarer:

Send en kommentar