lørdag den 28. maj 2011

Noget mærkeligt....

Ladies, Gentlemen, and Ina Heinemeier! Jeg har lige lavet noget strange.. jeg oprettede en ny blog, fordi jeg ikke lige følte for den her, og så slettede jeg den igen fordi jeg gerne ville have de indlæg jeg havde lavet på denne blog, med. Så hvis du er forvirret er det med god grund! Hvis du nåede at blive fast læser af min blog, så skynd dig og bliv fast læser af den her istedet for!


Men, Nu til det egentlige formål med en blog:
Ville bare lige nævne at selvom jeg hader princippet i at jeg lige har mødt alle de elever der overtager min skole næste år, at jeg blev mega owned af næste års bedste bassist, at jeg gik op til tanken i regnvejr og tilbage igen for kun at købe tyggegummi, at jeg er omringet af forelskede og råsnavende mennesker og selv er single, syns jeg det har været en mega nice dag idag! har i det hele taget været mega glad de sidste par dage.. Er der noget der hedder "Anti-pms"? for så tror jeg det er det jeg har! 

Men jeg sidder og tænker at det er lidt sent, og hvis der er natteløb i nat skal jeg nok ligge i min seng og ligne en der sover, sådan nogenlunde nu.. 

Peace out folks

1 kommentar: