søndag den 29. maj 2011

Between black and white are a thousand shades of grey

Jeg sidder inde på inas værelse og chiller for groft. Hun ligger i sin seng, jeg sidder og arbejder på min blog, og det er mega chill og mega fedt. Vi har prøvet at finde ud af hvilken Tina Dickow sang, citatet "between black and white, are a thousand shades of grey" kommer fra, og fandt efter lang tids søgen sangen Break of day. Win (:

I går nat sad min roomie og jeg og forsøgte at opstøve en gallakjole til mig, da jeg umuligt kan udføre den opgave selv. Kjoler interesserer mig lige pt mindre end mine forældres sexliv. så jeg håber lidt på at der på magisk vis dukker en kjole op der siger mig bare lidt mere end alle andre, så jeg kan købe den og blive tortureret i den en hel dag. Jeg føler mig bare ikke godt tilpas i kjoler og fint tøj, jeg har det bedst i mine joggingbukser og hummeljakke. Men selv jeg syns at det ville være utrolig uncool at møde op i den mundering, så jeg tvinger mig selv igennem pinsler som sko, smykker og kjole istedet for. Så længe folk ikke stirrer alt for meget over den kæmpe stilforandring gør det mig ikke specielt meget, udover tøjet skal det nok blive en fantastisk dag.

vil slutte af med et random citat til alle jer emoer og sortseere: "I mørket findes ingen skygger. Så sluk lyset din spade."

1 kommentar:

  1. episk citat. du må gerne låne en kjole af mig hvis du vil? møs <3
    det var en mega chilled aften! låfe you lis <3

    SvarSlet