mandag den 30. maj 2011

Sophistiquée Lemur

Jeg har lovet mig selv jeg ville lave et indlæg om den "sang" der inspirerede mit blog-navn. Sangen hedder crawling cucumbers og er lavet af Frederik Meyer fra min efterskole. Han er sej dude der lave noget virkelig awesome dubstep musik musik i sin fritid, så tag og tjek det ud, jeg smider et link i bunden af bloggen (;

Jeg plejer egentlig ikke at være specielt vild med dubstep, men der er to af hans sange, sophistiquée lemur (fransk for sofistikeret lemur, jeg tror det er noget fra planet of the apes) og crawling cucumbers jeg er blevet forelsket i, igen, tjek hans arbejde ud, det er virkelig fedt!
Jeg tror historien bag crawling cucumbers (sangen) er noget med at verden bliver invaderet af... kravlende agurker? Der er skudlyde i baggrunden og det giver et indtryk af kamp. Der er også noget flydende over melodien i sangen, og det får mig til at tænke på pickles, og laserpistoler! virkelig fedt.
Den bedste del er der hvor der er en der tager en bid af agurken, 0:31, læg mærke til det!

Dette blog indlæg er tilegnet Frederik Meyer og hans syge skills.
Peace out folks

http://soundcloud.com/frederikmeyer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar