onsdag den 1. juni 2011

smil, verden er smuk

Jeg læste lige en engelsk stil jeg har skrevet i starten af det her skoleår, og den stil sluttede med et rigtig godt citat. "Don't cry because it happened, smile because it's over". vi har nok alle et par minder den sætning minder os om. Men det er ikke det jeg vil skrive om, jeg vil skrive om hvad der sker hvis man vender den om. "Don't cry because it's over, smile because it happened". Det er en sætning jeg kommer til at hægte mig fast på, til sidste skoledag. Man skal  aldrig fortryde noget der engang gjorde en glad, så selvom sidste skoledag bliver skrækkelig, og jeg kommer til at tude som et lille barn, fortryder jeg aldrig jeg tog det her skoleår. Og jeg kommer til at gentage denne sætning igen og igen og igen.

"Don't cry because it's over, smile because it happened."

2 kommentarer:

  1. jeg tror vi alle for den sætning inde i vores hoved engang imellem. For mit vedkommende bliver jeg bare ked af det når jeg siger det til mig selv, det for mig til at tænke på alle de ting jeg ville ønske jeg havde gjord anderledes, men nogen ting kan man bare ikke ændre på desværre..

    men fed blok alligevel :D

    SvarSlet
  2. okay, du må ikke tage det her forkert, men hvem søren er du? der har skrevet en kommentar til alle mine blog-indlæg?

    SvarSlet