fredag den 17. juni 2011

we fail to breathe and swallow the light

Jeg sidder lige og chiller i mit ULTRA rene vindue. Jeg har skrubbet det mellem 27 og 145 gange idag fordi det hjerte, Lærke og jeg havde lavet på det med julespray, ikke ville gå af.... Jeg lytter til Waltz, mens jeg nyder en sommeraften på en dejlig efterskole der så småt er ved at gå til ro. Der er noget beroligende ved at sidde og se på folk fra k6 (det er lige den eneste gang jeg kan se) der efterhånden begynder at lukke vinduerne og slu-... næh, tænde lyset... okay, måske går alle ikke til ro (:
Jeg sidder også og tænker at jeg hellere må til at lytte til ham Helgi Jónsson, for hans stemme er da godt nok lidt lækker!

Jeg er nok en af de få der har tænkt sig at sove i aften. næsten alle er færdige med eksamen, og fejrer det med en form for sommerferie, efterskole-style, der indebærer at stå op klokken 06:30 og gå i seng klokken 02:00, udmattende... Jeg kunne jo også køre den stil, men idag har vi gjort hovedrent på værelserne hele dagen, og jeg er helt ør i hovedet efter den døds-spray Jørn har brugt som kalkfjerner på alle toiletterne. så, jeg sover! desuden slukker nettet... nu! nå, i ser nok først det her indlæg imorgen, så jeg håber i har sovet godt (:
Men i hvert fald, pointen er, hvad skal man lave hele natten uden net... "da jeg var ung..!", ja, der var du lam far, og computeren var ikke opfundet. 

Peace out folks, vi ses imorgen (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar