søndag den 12. juni 2011

Space fucker

Først:
Elsk på mit nye profilbillede<3<3<3<3<3
Derefter:

Idag har jeg haft en mega wild dag. De fleste af mine dage er chill dage, men næ nej, ikke idag! wild dag!
Først havde jeg en virkelig fed oplevelse med nogen virkelig fede mennesker. Jeg var til en konkurrence for unge ukendte bands til kliplev-mærken, sammen med mit band duggie house - starring bollemand. Musikken var god, sammenholdet og optrædeden var fedt. Det bedste af det hele var at alle i bandet mødte op, og vidste ikke helt hvad det gik ud på, men egentlig mere var der for at spille end for at vinde, og så kom vi alligevel på 2. pladsen. win (:

Later that night.......
eller okay, det var måske ikke helt aften, klokken var 17 da vi kom til Flensborg hvor vi skulle gå og lede efter festivalpladsen en tand for længe, fordi vores connection, Fie, havde givet Ina og jeg den forkerte adresse-ting. men da vi endelig kom frem var det rimelig nice. Jeg mødte to peeps som jeg havde kørt i tog med, og tænkte "wow, Danmark er lille", samt en af Inas veninder som faktisk var mega nice. Så hørte jeg Crash Kurs, jeg kender bassisten i bandet, han hedder Torben og han er weird...

Jeg har det som om der var en hel masse ting jeg ville have skrevet i det her indlæg, men det har jeg glemt... Så slut herfra, men først: Inas tæer lugter værst.

Peace out folks

2 kommentarer:

  1. mine tær lugter ikke. i forhold til dine! og det var en dæææjle dag med dig! OG ELSK PÅ DIT PROFILBILLEDE! <3

    SvarSlet