tirsdag den 7. juni 2011

stress og lykke

Jeg sidder og får lidt ondt helt nede i maven, når jeg tænker på alt det der skal ske lige for tiden.. Blå bog, gallatøj, og eksamens forberedelse.. jesus kristus! Så er det godt man har "how I met your mother" som distraction :)

Jeg var oppe i matematik i dag, og lige inden jeg skulle ind var jeg pænt nervøs. Jeg har det normalt rigtig godt med matematik, og det er nok mit stærkeste fag. Jeg kan godt li' det fordi i matematik er der kun et svar, i modsætning til dansk hvor der skal alle mulige meninger og fortolkninger ind over.
     Men jeg fik 12! optur!

2 kommentarer:

  1. tillykke med tallet.
    men det er altså ikke helt rigtigt at der kun er et rigtigt svar i matematik ;)

    SvarSlet
  2. hvis man holder fast i sin teori så... jo :D

    SvarSlet